SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bankier.pl w nowej wersji i ze zmienionym logo

Serwis biznesowy Bankier.pl (należący do Grupy Allegro) po 14 latach działania został udostępniony w całkowicie przebudowanej wersji, opartej na nowej platformie technologicznej. Witryna ma również odświeżoną identyfikację wizualną.

W nowej wersji Bankier.pl jest podzielony na trzy główne sekcje: Rynki, Biznes, Twoje Finanse. Ponadto na stronie głównej wyróżniono sekcje tematyczne, narzędzia i forum. W serwisie nadal dostępne są różnego rodzaju narzędzia do analizowania rynków kapitałowych, które wzbogacono o nowe funkcjonalności oraz bardziej wyeksponowano na stronie głównej i podstronach, a także powiązano kontekstowo z prezentowanymi na nich treściami.

Witryna ma również nową szatę graficzną i identyfikację wizualną. Odświeżone logo ma podkreślać ewolucję, którą serwis przeszedł w ostatnich latach.

Obecna wersja Bankier.pl w warstwie programistycznej została stworzona praktycznie od podstaw. Zmieniła się cała architektura aplikacji - zarówno bazy danych jak i technologia. Teraz bieżące utrzymanie i dalsza rozbudowa strony ma być dużo tańsza.

- Uruchomienie nowej wersji portalu to najważniejsze wydarzenie w Grupie Bankier.pl na przestrzeni ostatnich lat, a prowadzone przez kilkanaście miesięcy prace są największym projektem infrastrukturalnym od czasu budowy firmy 14 lat temu - podkreśla Tomasz Jażdżyński, dyrektor zarządzający segmentu media i komunikacja Grupy Allegro. - Portal w nowej odsłonie jest nowoczesny, przejrzysty i jeszcze bardziej funkcjonalny. Udostępniliśmy użytkownikom szereg nowych rozwiązań, które ułatwiają im poruszanie się po serwisie oraz przyspieszają proces wyszukiwania interesujących informacji. Nowe logo i system identyfikacji wizualnej podkreśla to co jest dla nas najważniejsze: wiarygodność, eksperckość i otwartość - przekonuje Maciej Klepacki, dyrektor zarządzający Grupy Bankier.pl.

Nową szatę graficzną portalu, logo i system identyfikacji wizualnej stworzyła agencja Veneo, a w prace nad serwisem zaangażowana była również agencja Internet Designers. Warstwa technologiczno-programistyczna powstała w wewnętrznym dziale IT Bankier.pl, a nowa wersja witryny razem ze stronami satelickimi jest kolokowana w należącym do ATM centrum danych Atman.

W marcu br. Bankier.pl zanotował 1,48 mln użytkowników i 36,37 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Bankier.pl w nowej wersji i ze zmienionym logo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bez na dzie ja
wygląda jak gazeta.pl sprzed 8 lat
0 0
odpowiedź
User
gril
Nie jest responsywny? Hej prezesie kto zawalił?
0 0
odpowiedź
User
joke
Imitation is anticipation to be the best anatomy of flattery. However, if you accept to accommodation your candor to challenge someone, maybe apery is added of replica handbags an insult. On a circadian basis, actors, athletes, and icons are apparent in the media cutting the best apparel and handbags that money can buy. The admirers and added assemblage wish to attending and dress just like them. However, just because a fan has the http://www.jamestownfd.com/new.html aforementioned aftertaste as their admired pop ability celebrity, does not beggarly they accept the aforementioned coffer account. Manufacturers of affected artist appurtenances are able-bodied acquainted that you cannot allow to pay hundreds, or thousands, of http://www.jamestownfd.com/new.html dollars for artist handbags. So they accommodate you with an befalling to cut some banking corners. A lot of humans are demography this aforementioned route. The affected industry is a multibillion-dollar business, but it is illegal.
0 0
odpowiedź