SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

Należąca do Facebooka platforma Instagram podała, że w ciągu pół roku liczba współpracujących z nią reklamodawców wzrosła z 200 tys. do 500 tys. Najwięcej z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady.

Samoobsługowe reklamy Instagram wprowadził we wrześniu ub.r. w 30 krajach na świecie.

W czwartek serwis poinformował, że liczba współpracujących z nim reklamodawców przekroczyła 500 tys. To dynamiczny wzrost biorąc pod uwagę, że jeszcze w lutym br. firma deklarowała w swojej bazie 200 tys. reklamodawców.

Według Instagrama najwięcej reklamodawców korzystających z serwisu do promocji swoich produktów pochodzi w kolejności ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady. W zdobywaniu nowych partnerów reklamowych ma pomagać coraz większa liczba narzędzi promocyjnych, na przykład wprowadzona w czerwcu br. opcja zamieniania najpopularniejszych postów w reklamy.

Na swoim blogu Instagram podaje, że według statystyk 75 proc. użytkowników odpowiada na posty zamieszczane przez marki odwiedzając ich strony, dokonując zakupów lub dzieląc się wrażeniami na temat konkretnego produktu. Zaś od momentu wprowadzenia reklam na Instagramie wywołały one ponad miliard reakcji ze strony użytkowników.

Instagram poinformował też, że obecnie współpracuje z ponad 1,5 mln partnerów biznesowych, którzy przystąpili do oferowanego przez serwis programu Business Tools. Pozwala on markom m.in. na dodatkowe promowanie treści publikowanych na platformie.

Według informacji z czerwca br. Instagram przekroczył barierę 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 300 mln dziennie.

500,000 Advertisers on Instagram from Instagram for Business on Vimeo.

Dołącz do dyskusji: Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl