SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci wybierają polską wersję Old Spice Mana (wideo)

Na Facebooku i YouTubie trwa głosowanie na polską wersję reklamy Old Spice’a z Isaiahem Mustafą, pierwszym Old Spice Manem. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions i Mediacom.

Na polskich kontach Old Spice’a na Facebooku i YouTubie zostały udostępnione cztery warianty reklamy tej marki z Isaiahem Mustafą w naszej wersji językowej: z napisami, z dwoma różnymi profesjonalnymi lektorami oraz z lektorem mówiącym w stylu amerykańskiej Polonii. Do połowy listopada użytkownicy mogą głosowa na swój ulubiony spot.

Obecnie w polskiej telewizji są emitowane trzy wersje reklamy Old Spice’a z Isaiahem Mustafą: dwie z lektorem oraz z napisami. Natomiast po zakończeniu głosowania wybrany w nim wariant spotu będzie pokazywany jako jedyny.

Przypomnijmy, że spot Old Spice’a z Isaiahem Mustafą - który szybko zyskał miano Old Spice Mana - to jedna z najważniejszych reklam 2010 roku. Na samym YouTubie była odtwarzana w ub.r. prawie 25 mln razy, najwięcej wśród wszystkich reklam (więcej na ten temat). Niedługo potem pojawił się kolejny spot Old Spice’a z Mustafą (obejrzyj go), a w połowie br. - reklama marki z nowym bohaterem (zobacz ją).

Za polską kampanię Old Spice’a z Old Spice Manem odpowiadają agencja Interactive Solutions (strategia i realizacja działań w mediach społecznościowych) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Internauci wybierają polską wersję Old Spice Mana (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miki
Jak widać, nawet z największego debilizmu można zrobić temat...
0 0
odpowiedź
User
yes yes yes
oj słabiutko to po polsku wygląda - nie lepiej było wymyślić koncept na polską reklamę?
0 0
odpowiedź
User
woo
Mi to wygląda nie na zamierzoną akcję, tylko na szybkie zagaszenie pożaru - bo chyba najpierw był emitowany w TV spot z tym beznadziejnym lektorem, ludzie to skrytykowali w sieci, więc pojawiła się szybko akcja "wybierz lektora". Jeśli tak było, to dość mądrze z tego marka wybrnęła...
0 0
odpowiedź