SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,21 mln osób, o 170 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 14,24 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 24. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 20 lutego do 22 maja br. (finał sezonu pokazano wyjątkowo o 21.30). Obejrzało je średnio 1,21 mln osób, co zapewniło stacji 13,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,47 mln widzów. Wyemitowany został on 13 marca br., a gościli w nim: Daria Ładocha i Kabaret Młodych Panów.

W porównaniu do emitowanej rok temu 22. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o 170 tys. osób. Format pokazywany rok temu oglądało średnio 1,04 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 11,14 proc. w 4+, 15,89 proc. w 16-49 oraz 13,44 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,20 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. seriale „Pensjonat nad rozlewiskiem”, „Nieznane serce” i „Krawcowa z Madrytu”; 7,05 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,11 proc.).

Jeszcze większą przewagę TVN miał wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji talk-show wyniosły 14,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
Przecież wiadomo, że Wojewódzki się kończy.
odpowiedź
User
gość
szacun za te wyniki bo tyle lat juz na antenie i nadal ostro wojewdzki daje rade. chociaz mi sie juz dawno znudzil ten koleś :D
odpowiedź
User
Widz
Jaką wczoraj miał oglądalność Pensjonat nad rozlewiskiem?
odpowiedź