SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Smak spokoju” - ZM Lumiko reklamuje się z nowym logo (wideo)

Zakład Mleczarski Lumiko z Łukowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową  „Smak spokoju”, w której przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak  wiele można dzięki niemu zyskać. Za jej realizację odpowiadają agencje Dziadek do Orzechów i Value Media (Group One).

Przedstawiona w kampanii polska wieś, to ostoja spokoju i miejsce, w którym czas płynie znacznie wolniej - a wszystko to z korzyścią dla mieszkańców i produktów, które tam powstają.Tym filmem marka Lumiko zachęca, aby każdy spróbował, jak smakuje spokój.

W ramach kampanii Lumiko agencja Dziadek do Orzechów (pracuje dla Lumiko od lata br.)  przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także najpopularniejszych polskich platformach VoD. Kampania w internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi: w ośmiu miastach - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie - pojawiły się billboardy i citylighty.

Kampania reklamowa „Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 roku przez agencję Dziadek do Orzechów. W ramach działań rebrandingowych została opracowana nowa strategia komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie.

Logotyp marki został uproszczony i zyskał charakterystyczne kolorowe paski nawiązujące do tradycyjnych ludowych strojów z Lubelszczyzny, a nowa linia opakowań produktów ma przemycać kluczowe wartości marki - bliskość, naturalność czy sielskość lubelskiego krajobrazu.

Za strategię kampanii i kreację reklam odpowiada agencja Dziadek do Orzechów. Za ich produkcję odpowiada Film Produkcja, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: „Smak spokoju” - ZM Lumiko reklamuje się z nowym logo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl