SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Masterchef Junior” i „Fakty” najdroższe w lutowym cenniku reklamowym TVN

W lutym marketerzy zainteresowani reklamą w TVN najwięcej zapłacą za spoty przy programach „Masterchef Junior” i „Fakty”. Stacja - jako jedyna z dużych nadawców - rusza w połowie lutego z wiosenną ramówką.

Generalnie większość cen reklam, które pojawią się na antenie TVN w lutym br. jest średnio kilka proc. wyższa niż przed rokiem - dotyczy to głównie drugiej połowy miesiąca, kiedy to ruszy już wiosenna ramówką, a wraz z nią pojawią się premierowe odcinki większości programów. Nieznacznie staniały reklamy przy „Faktach”, serwisie sportowym i prognozie pogody.

Marketerzy najwięcej zapłacą za reklamę przy niedzielnym programie „Masterchef Junior”, którego emisja startuje 19 lutego. 30-sek. spot kosztuje 51,3 tys. zł netto, bez rabatów (przed rokiem był tańszy o 1400 zł). Tydzień wcześniej stacja pokaże specjalne wydanie „Masterchef - najlepsi z najlepszych”. Reklama przy tej produkcji kosztuje 34,9 tys. zł.

Wiosenna ramówka stacji rusza 9 lutego br. Wraz z nią na antenę wracają takie produkcje, jak serial „Druga szansa”, „Żony Hollywood”, „Agent Gwiazdy”, nowe serie „Kuchennych Rewolucji” i „Kuba Wojewódzki”.

Reklamy przy „Drugiej szansie” wyceniono na 37,6 tys. zł (w ub.r. 33,2 tys. zł), przy „Żonach Hollywood” - na 23,4 tys. zł.

Za spot przy nowej serii „Agent Gwiazdy” trzeba zapłacić 36,9 tys. zł (w ub.r. 36,2 tys. zł), a przy nowych odcinkach show Kuby Wojewódzkiego – 24,1 tys. zł (przed rokiem 20,2 tys. zł). 37,1 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy nowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” - rok temu spot kosztował 31,3 tys. zł.

W wiosennej ramówce TVN już w lutym pojawią się dwie nowe pozycje: teleturniej „Milionerzy” i serial „Belle Epoque”. Zainteresowani obecnością przy pierwszej produkcji reklamodawcy zapłacą za 30 sek. spot maksymalnie 22,2 tys. zł, a przy serialu - 35 tys. zł.

Reklamę przy serialu „Na Wspólnej” wyceniono na 35,5 tys. zł (w ub.r. - 38,5 tys. zł), zaś przy programie interwencyjnym „Uwaga” - maksymalnie na 28,2 tys. zł (27,6 tys. zł w ub.r.).

Zainteresowani reklamą przy „Faktach” zapłacą w drugiej połowie lutego, po wprowadzeniu wiosennej ramówki, do 41,2 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 41,1 tys. zł) i 37,7 tys. zł w niedziele (w ub.r. 42,8 tys. zł). Spoty przy serwisie sportowym wyceniono z kolei na 32,4 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 34,3 tys. zł) i 30 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,5 tys. zł). Natomiast ceny reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 28,6 i 27,5 tys. zł (w ub.r.: 29,6 i 32,1 tys. zł).

Dołącz do dyskusji: „Masterchef Junior” i „Fakty” najdroższe w lutowym cenniku reklamowym TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl