SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

13 agencji walczy o obsługę PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji

W odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Cyfryzacji związany z wyborem agencji public relations do trzyletniej współpracy przy kampaniach edukacyjno-informacyjnych wpłynęło 13 ofert od 15 2b Uip agencji. Złożyły je m.in. First PR, MSL Group i ITBC Communication.

Prowadzone przez resort cyfryzacji od połowy stycznia br. postępowanie ma formę dialogu konkurencyjnego. Dotyczy przygotowania strategii i realizacji działań PR w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Wybrana w nim agencja zostanie zatrudniona do końca 2020 roku.

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 13 ofert: od 12 agencji i jednego konsorcjum liczącego trzy firmy. O obsługę PR resortu walczą: 38PR&Content Communication, First PR, Solski Communications, MSL Group, Marketing&Communications Consultants, Flywheel Public Relations, Świeża Bazylia PR, Partner of Promotion, Profile, On Board Public Relations, Marta Biernacka- Mirnik Agencja Medialna, ITBC Communication oraz konsorcjum składające się z: Garden of Words, Great Minds i 2b Up Consulting.

Budżet na realizację zaplanowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji działań PR wynosi 800 tys. zł brutto.

Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem strategii i realizacją działań PR w ramach planowanych przez resort kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych (przygotowanie strategii działań oraz materiałów do publikacji) oraz współpracę przy organizacji wydarzeń dla mediów (np. spotkań, konferencji prasowych).

Resort planuje w finale postępowania ograniczyć liczbę agencji do pięciu.

Dołącz do dyskusji: 13 agencji walczy o obsługę PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zosia
A czy pani Miernik to nie jest przypadkiem zarządzającą Compressu? Co to za deal?
odpowiedź