SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research.

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Liczby te wskazują, że dla użytkowników najważniejsze jest, aby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem, a skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI), na reprezentatywnej grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.

Dołącz do dyskusji: Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BeeJay
Wystarczy poczytać odpowiedzi firmowe by dojść do podobnych wniosków. Sam często czytuję opinie na profilu jednej z największych sieci kablowych i tam są zasadzie dwie metody reakcji: odesłanie na pw z opisem sytuacji (to jest ok i pewnie skutkuje szansą załatwienia problemu) i standardowy odpis na masowe narzekania i krytyki w/s oferty: "zachęcamy Cię do obserwowania naszego profilu i strony internetowej. O wszystkich nowościach będziemy informować na bieżąco" czyli zero konkretu wkurzające piszących na maxa. I tych wpisów jest zdecydowanie więcej.
odpowiedź