SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

630 tys. widzów nowego programu „SuperPies” w Polsacie

Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 626 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał WencekAneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Program „Superpies” emitowany jest na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, począwszy od 3 marca br. W każdym odcinku widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 626 tys. osób, co przełożyło się na 4,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 796 tys. osób. Drugi przyciągnął  512 tys. widzów, a trzeci - 569 tys.

Polsat w paśmie nadawania nowego projektu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy konkursy pucharu świata w skokach narciarskich osiąga 36,47 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. powtórki „Kuchennych rewolucji” i „36,6” - 6,97 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „O mnie się nie martw” i „Panorama” - 4,07 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajmuje trzecie miejsce.

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

„SuperPies” to jedna z trzech nowych pozycji programowych Polsatu przygotowana na wiosnę 2018 roku. Oprócz tego projektu stacja wprowadziła jeszcze dwa duże formaty o tematyce randkowej: „Wyjdź za mnie” oraz „Take Me Out”, a także talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 630 tys. widzów nowego programu „SuperPies” w Polsacie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Wolę oglądać Superkota
odpowiedź
User
rynienka
Co mnie obchodzi to, że czyjś pupil gryzie meble lub nie siusia do kuwety. Pani prowadząca zajęłaby się poważnymi rzeczami, np. tym, że od 29 lat wyprzedaje się majątek narodowy, a nie o psychicznych urojeniach pchlarzy.
odpowiedź
User
Krzysztof
Co mnie obchodzi to, że czyjś pupil gryzie meble lub nie siusia do kuwety. Pani prowadząca zajęłaby się poważnymi rzeczami, np. tym, że od 29 lat wyprzedaje się majątek narodowy, a nie o psychicznych urojeniach pchlarzy.
Pchlarzem to jesteś ty
odpowiedź