SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa spółka Havas Media Group rozpoczyna obsługę mediową PLL LOT

Havas Media Group wygrał przetarg na obsługę mediową Polskich Linii Lotniczych LOT. Obsługą przewoźnika zajmie się nowo utworzona spółka celowa - FullSix Media. Jej prezesem jest Małgorzata Węgierek.

LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy, Havas Media Group powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłącznie obsługą PLL LOT. - Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi całkowitą wyłączność - mówi Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (jednocześnie szefowa Havas Media Group).

Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do jej najważniejszych zadań należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe.

- Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT. - Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach - dodaje.

Proces wyboru domu mediowego wspierał niezależny zewnętrzny audytor mediowy, firma Stars. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

FullSix Media to dom mediowy działający w strukturach Havas Media Group od lipca 2016 r., po zakupieniu przez sieć Havas w 2015 r. i połączeniu struktur FullSix Media z Forward Media. Od września 2016 r. działa jako globalna sieć pod nazwą FullSix Media ze 150 biurami na rynkach EMEA, Ameryki Łacińskiej i Północnej oraz Azji i Pacyfiku. Agencja specjalizuje się w dedykowanych strategiach marketingowych opartych o onlinowy i offlinowy zakup programatyczny i rozwiązaniach digitalowych bazujących na danych. Portfolio klientów FullSix Media obejmuje: Pernod Ricard, Telefonica, PSA, Affinity, Bayer, Bein Sports, Coyote, Samsonite czy Invivo.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Nowa spółka Havas Media Group rozpoczyna obsługę mediową PLL LOT

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
Pominę wybór firmy mediowej bo jej nie znam ale kurde w końcu ... jak to jest, że mając takie wypasione 787 nie potrafiono do tej pory porządnie rozreklamować poszczególnych klas premium i biznes (zwłaszcza premium). Chcąc nie chcąc kampanie reklamowe to niesamowity długoterminowy zastrzyk finansowy w finansach firmy.... zapewne każdy pamięta reklamę OLT i piosenkę przewodnią Małgosi Jamroży. Jak to mówią trzeba mieć pomysła.
odpowiedź