SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezenterzy Radia ZET znów “biją się o słuchaczy”. Rusza druga edycja kampanii (wideo)

W sobotę 6 września br. rusza druga odsłona kampanii Radia ZET realizowanej pod hasłem „Bijemy się o słuchaczy”. Występują w niej prowadzący pasma “Dzień dobry bardzo” i “Uważam ZET”.

Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), internet (Wirtualna Polska, Onet), a także sieć kin Multikino.

Poza emisją reklam w ramach akcji prezenterzy “Dzień dobry bardzo” i “Uważam ZET” będą rywalizować ze sobą w różnych konkurencjach. W pierwszym pojedynku drużyny zmierzą się na Stadionie Narodowym w Warszawie w waterpolo. Propozycje kolejnych konkurencji słuchacze mogą zgłaszać przez stronę radiozet.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.

Pierwsza odsłona kampanii „Bijemy się o słuchaczy” realizowana była w maju i czerwcu ub.r. (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET w rynku od maja do lipca br. wyniósł 15,2 proc. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Prezenterzy Radia ZET znów “biją się o słuchaczy”. Rusza druga edycja kampanii (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dario
To czekamy na pikantne kawałki jak kilka miesięcy temu....te na ch...k....i tym podobne!!!
odpowiedź
User
iq
Wiedziałem, że to się przyjmie. Już są requesty o więcej.
odpowiedź
User
dario
Czyżby kolejna porcja pikantnych pozdrowień miedzy Warszawa a Krakowem nie mogę sie już doczekać buahahaha!
odpowiedź