SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

Pod hasłem „Tak, słucham” startuje kampania reklamowa Radia ZET. Akcję Eurozet przygotował wspólnie z agencją Brain i domem mediowy ZenithOptimedia Group.

W nowej kampanii Radia ZET występują prowadzący porannego pasma „Dzień Dobry Bardzo”: Marek Starybrat, Marzena Chełminiak i Marcin Sońta. W poszczególnych reklamach odwiedzają różnych słuchaczy w codziennych sytuacjach. Ma to pokazywać, jak blisko Radio ZET jest swoich odbiorców.

>>> Najgorszy w historii wynik Radia ZET - raport portalu Wirtualnemedia.pl

 

„Radio jest medium najbliższym człowiekowi. Kampania podkreśla tę cechę. Pokazujemy, że Radio ZET rozumie swojego słuchacza i towarzyszy mu nieustannie. Radio ZET słucha i rozmawia z nim. Jest wszędzie, dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dlatego w reklamach pojawiają się nasi „porankowcy”, którzy codziennie są obecni w milionach polskich domów” - mówi Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia ZET.

Reklamy będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, która rozpoczyna tym samym zaplanowaną do końca br. współpracę z Radiem ZET (więcej na ten temat), natomiast planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Eurozet nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.


 
 

Dołącz do dyskusji: „Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eylafon
Z A J E B I S T E
odpowiedź
User
tr
Bo tzw. "ludzie z dupy" już się kończą na szczęście, nie będzie komu dawać się ogłupiać tej tandetnej playliście 100 utworów na okrągło.
Dziękuję, nie jara mnie słuchanie codziennie "Simply the best"...
odpowiedź
User
ekspert
hasło "Tak, słucham" ma pomóc w badaniu Radio Track, aby nabrać ankieterów z SMG/KRC przeprowadzających to badanie ;)
odpowiedź