Prasa 2015-05-12
9

„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotował „Shape”, zaś najwięcej stracił magazyn „InStyle”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 179 967 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 5,77 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 78 531 egz.

Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi shoppingowemu „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,41 proc. i wyniósł 75 701 egz.

Tuż za podium znalazł się nowy magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 75 569 egz. Tytuł ten ukazuje się od listopada ub.r.

Jedyny wzrost udziału odnotował „Shape” (również Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,83 proc. do 24 427 egz.

Z kolei najwięcej - 14,08 proc. - stracił miesięcznik „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 40 833 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziewiątego na jedenaste.

Zobacz tabelę

 

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 41,15 proc.) pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 16,81 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (9) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas