Z końcem czerwca platforma cyfrowa Polsat Box i serwis streamingowy Polsat Box Go mogą usunąć kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. O braku możliwości uzyskania dostępu do paczki z meczami PKO BP Ekstraklasy informują m.in. konsultanci dostawcy płatnej telewizji.
W efekcie otwartych rekrutacji Polska Press (należąca do Orlenu) powołała redaktorów naczelnych w swoich ośmiu serwisach i tytułach prasowych. Szefem wydawniczym serwisów tematycznych firmy został Rafał Kerger.
„Pytanie na śniadanie” straciło ostatnio ponad 100 tys. widzów. Szefowa programu Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy przyczyny spadków. Komenuje też rywalizację z TVN, gdzie emitowane jest “Dzień dobry TVN” i Polsatem, gdzie jesienią ruszy śniadaniówka. - Życzę im powodzenia - mówi Dobrzyńska.
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do serialu „Gra z cieniem” w reżyserii Kingi Dębskiej. Produkcja zamówiona jeszcze przez poprzednie władze nadawcy ma trafić do jesiennej ramówki TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Marek Szymański, dyrektor cyfryzacji Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Bauerze pracował pięć lat.
Jacek Gądek rozstaje się z Gazeta.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz potwierdza nam, że odchodzi z końcem czerwca.
Od czerwca br. do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery dołączył Piotr Wasilewski. Objął on funkcję Group VP - Head of Legal & Corporate Affairs Management Poland, co oznacza, że kieruje pionem prawnym firmy. Stanowisko to było nieobsadzone od kilku miesięcy.
Firma Orange Polska zaskarżyła do Komisji Etyki Reklamy spółkę P4, operatora sieci Play twierdząc, że ta prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą odbiorcę w błąd w zakresie oferowanych usług. KER argumentacji Orange nie podzieliła i skargę operatora na konkurenta odrzuciła.
Marcin Szczupak, new business&research director, odchodzi z PSMM Monitoring&More - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w firmie ponad 17 lat.
Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego, wydające m.in. „Krytykę Polityczną”, w ub.r. wypracowało wzrost przychodów o 54,8 proc. do 13,01 mln zł i 163,5 tys. zł zysku netto.
Do zarządu spółki Tygodnik Powszechny dołączyła Edyta Płachta, dyrektorka finansowa firmy.
Na Netfliksie zadebiutował miniserial, w którym Benedict Cumberbatch wciela się w postać Vincenta Andersona, ojca zaginionego chłopca. Akcja toczy się w Nowym Jorku lat 80., a my razem z Vincentem udajemy się w ponurą, zniekształconą przez nałogi bohatera podróż po zakamarkach miasta i jego wstydliwej stronie, do której nie zaglądają turyści. „Eric” to jednak coś więcej niż tylko historia o poszukiwaniu dziecka.
Magdalena Chudzikiewicz, dotychczasowa członkini zarządu i chief commercial officer home.pl, została pełniącą obowiązki general manager spółki. Przejmuje zarządzanie operacyjne od Macieja Kornackiego, który odchodzi z firmy.
Dagmara Rżyska obejmując stanowisko head of analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5 proc. w 2024 rokui osiągną 754,4 mld dolarów. Według prognoz w tym roku rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3 proc. i osiągnie wartość 2,8 mld dolarów - informuje grupa reklamowa Dentsu.
Wojciech Walczak po sześciu latach współpracy rozstaje się z agencją full service Plej.
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski w wywiadzie opublikowanym w poniedziałkowej „Gazecie Wyborczej” przekazał, że polski rząd ma potwierdzenie, iż piątkowa fałszywa depesza PAP po częściowej mobilizacji była cyberatakiem. - Wskazują na to nasze systemy – powiedział wicepremier i minister cyfryzacji. Poinformował, że podobnych ataków udaremniono w ostatnich dniach więcej.
Ustawa wprowadzająca do polskiego prawa dyrektywę UE nie nakłada dodatkowych zobowiązań podatkowych na sprzedających za pośrednictwem platform internetowych; proces zbierania danych od użytkowników ma być jak najmniej uciążliwy - poinformowali PAP przedstawiciele serwisów Allegro i OLX.
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego Payback w sieci Carrefour.
Spółki Pawła Szopy, binzesmena i twórcy marki “Red is Bad” z odzieżą patriotyczną, miał w czasie pandemii i wojny w Ukrainie dostawać lukratywne zlecenia z Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych z pominięciem przepisów o zamówieniach publicznych - pisze Onet. Szopa miał także zlecać nieformalną kampanię wyborczą polityków PiS, prowadzoną z użyciem tzw. farm trolli.