Z końcem czerwca platforma cyfrowa Polsat Box i serwis streamingowy Polsat Box Go mogą usunąć kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. O braku możliwości uzyskania dostępu do paczki z meczami PKO BP Ekstraklasy informują m.in. konsultanci dostawcy płatnej telewizji.
„Pytanie na śniadanie” straciło ostatnio ponad 100 tys. widzów. Szefowa programu Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy przyczyny spadków. Komenuje też rywalizację z TVN, gdzie emitowane jest “Dzień dobry TVN” i Polsatem, gdzie jesienią ruszy śniadaniówka. - Życzę im powodzenia - mówi Dobrzyńska.
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do serialu „Gra z cieniem” w reżyserii Kingi Dębskiej. Produkcja zamówiona jeszcze przez poprzednie władze nadawcy ma trafić do jesiennej ramówki TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Marek Szymański, dyrektor cyfryzacji Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Bauerze pracował pięć lat.
Jacek Gądek rozstaje się z Gazeta.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz potwierdza nam, że odchodzi z końcem czerwca.
Od czerwca br. do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery dołączył Piotr Wasilewski. Objął on funkcję Group VP - Head of Legal & Corporate Affairs Management Poland, co oznacza, że kieruje pionem prawnym firmy. Stanowisko to było nieobsadzone od kilku miesięcy.
Marcin Szczupak, new business&research director, odchodzi z PSMM Monitoring&More - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w firmie ponad 17 lat.
Firma Orange Polska zaskarżyła do Komisji Etyki Reklamy spółkę P4, operatora sieci Play twierdząc, że ta prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą odbiorcę w błąd w zakresie oferowanych usług. KER argumentacji Orange nie podzieliła i skargę operatora na konkurenta odrzuciła.
Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego, wydające m.in. „Krytykę Polityczną”, w ub.r. wypracowało wzrost przychodów o 54,8 proc. do 13,01 mln zł i 163,5 tys. zł zysku netto.
Do zarządu spółki Tygodnik Powszechny dołączyła Edyta Płachta, dyrektorka finansowa firmy.
Na Netfliksie zadebiutował miniserial, w którym Benedict Cumberbatch wciela się w postać Vincenta Andersona, ojca zaginionego chłopca. Akcja toczy się w Nowym Jorku lat 80., a my razem z Vincentem udajemy się w ponurą, zniekształconą przez nałogi bohatera podróż po zakamarkach miasta i jego wstydliwej stronie, do której nie zaglądają turyści. „Eric” to jednak coś więcej niż tylko historia o poszukiwaniu dziecka.
Magdalena Chudzikiewicz, dotychczasowa członkini zarządu i chief commercial officer home.pl, została pełniącą obowiązki general manager spółki. Przejmuje zarządzanie operacyjne od Macieja Kornackiego, który odchodzi z firmy.
Dagmara Rżyska obejmując stanowisko head of analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
Wojciech Walczak po sześciu latach współpracy rozstaje się z agencją full service Plej.
Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5 proc. w 2024 rokui osiągną 754,4 mld dolarów. Według prognoz w tym roku rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3 proc. i osiągnie wartość 2,8 mld dolarów - informuje grupa reklamowa Dentsu.
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego Payback w sieci Carrefour.
W wieku 87 lat zmarł Andrzej Kostenko - operator i reżyser filmów i seriali. W jego dorobku serialowym są m.in. „Lokatorzy”, „Bulionerzy”, „Hela w opałach” i „Ojciec Mateusz”.
W telewizji Active Family i na platformie streamingowej Vodylla będzie emitowany nowy kryminalny talk show „Domowy Kryminał” produkcji R.D.F. Entertainment. W pierwszym odcinku pojawi się matka Iwony Wieczorek.
Zajmująca się marketingiem efektywnościowym firma Euvic Media & Technology S.A. zainwestowała w Anystar.io - nowoczesne rozwiązanie do influencer marketingu.
Firma mleczarska Arla Foods podpisała umowę licencyjną z koncernem spożywczym Mondelēz International na produkcję, dystrybucję i marketing czekoladowego napoju mlecznego Milka w Polsce, Niemczech i Austrii.