TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polecamy
- KRRiT zawiadomi prokuraturę o nielegalnej emisji. Zawiniła ta telewizja
- TV Republika nie jest sama. Kolejny nadawca walczy o MUX-8
- Max zamiast HBO Max już w Europie. Co z klientami operatorów?
- TV Republika ma konkurencję. Czterech chętnych na ósmy multipleks
- Omyłkowy e-mail HBO Max o starcie Max do Polaków. „Nie możemy się doczekać”
- Kanał z sieci kablowych upodobni nazwę do nowej stacji naziemnej
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 7,69 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii nadawania.
Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 11,11 proc.
Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active we wrześniu ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 400 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera we wrześniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 2,78 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,04 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 25,30 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta odnotowała swój historyczny rekord.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 6,45 proc. do 0,58 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z września ub.r. zwiększył się o 714,29 proc. do 0,57 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 46,15 proc. do 0,07 proc.).
Wiecej informacji: TVN Style, Polsat Play, TVN Turbo, HGTV, kanał lifestylowy
POLECANE
- TVN liderem w grupie komercyjnej w czasie „The Traitors. Zdrajcy”. Kiedy kolejna edycja?
- Ponad pół miliona widzów „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
- „Twoja twarz brzmi znajomo” z lepszym wynikiem niż jesienią
- Ilu widzów oglądało „Mam talent!”? TVN był liderem pasma
- Prawie pół miliona widzów oglądało w Canal+ Sport 2 rzymski triumf Igi Światek
- TVN24 liderem w kwietniu. TVP Info bez 70 proc. widzów, TV Republika i wPolsce.pl mocno w górę
- Szef KRRiT zaniechał jednego z obowiązków? KIM: dostawcy płatnej telewizji nam odmówili
- „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” najchętniej oglądane. Jedynka liderem
- „Hotel Paradise” zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
-
-
-
-
-
-
- Wysyp nowości w kanale Polsatu dla mężczyzn
- Kanał telewizyjny o luksusowym życiu wkrótce w Polsce
- Kanał Polsatu z nowym serialem „Złomiarze”
- TVN Style szuka ludzi żyjących w tradycyjnych i otwartych związkach. Chodzi o nowy program
Komentarze (3)
Dodaj komentarz
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Praca WirtualneMedia.pl
Zobacz więcejDodaj ogłoszenieOpinie
- Druga Pandora Gate wciąż jest możliwa. Ekspertka uderza w chciwość mediów społecznościowych
- Bankowość w czasach big data, AI i TikToka: szybciej i bardziej technologicznie (debata)
- Znany influencer z dnia na dzień stracił dostęp do kont. "Wyleciałem z Messengera, z Facebooka, z Instagrama"
- Przewrócone „P” jako logo Poznania wywołało burzę w sieci. Co na to eksperci?
- Jaka jest przyszłość mediów? Debata Wirtualnemedia.pl na EKG
Reklamy TV
- Stowarzyszenie Czysta Polska z nową kampanią reklamową (wideo) "Gdzie Zamieszkać"? case study kampanii Mastercard i McCANN Poland
- Piwo Tyskie - Borek i Szpakowski z flamastrami Borek i Szpakowski grają w ping-ponga w reklamie Tyskiego
- Piwo Tyskie - Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w spocie Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w spocie Tyskiego
Luc
6M
znowu nielsen i nic innego