SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,2 mln widzów ogląda serial “Julia” w TVN

Nowa telenowela TVN “Julia” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,15 mln widzów. To gorszy wynik niż osiągał emitowany rok temu w tym samym paśmie serial “Prosto w serce”. “Julia” daje TVN trzecie miejsce w rynku.

Udział pierwszych pięciu odcinków nowej telenoweli, nadawanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 15,39 proc. w grupie 4+ i 15,62 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów zgromadził premierowy epizod “Julii” pokazany 2 stycznia br. (2,66 mln) - najmniej piąty odcinek, pokazany w dniu Święta Trzech Króli - obejrzało go tylko 1,68 mln osób.

Nadawane w analogicznym okresie ub.r. przez TVN premierowe odcinki poprzedniej telenoweli “Prosto w serce” z Anną Muchą w roli głównej śledziło 2,58 mln widzów, a udziały tamtej produkcji wynosiły odpowiednio 18,15 proc. i 19,43 proc. (więcej na ten temat).

Stacja w paśmie emisji “Julii” zajmuje trzecie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 24,26 proc. udziału i Polsatem (końcówka “Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 19,44 proc.). TVN radzi sobie jednak lepiej niż TVP 2 (“Panorama”'13,78 proc.). W grupie komercyjnej stacja TVN też jest trzecia, tam jednak liderem jest Polsat przed Jedynką.

>>> TVN: “Prawo Agaty” wiosną, “Szpital Alicji” jesienią

Z danych telemetrycznych wynika, że nową telenowelę oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 40 do 44 lat i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


“Julia” to opowieść o młodej dziewczynie, która ucieka od narzeczonego (okazuje się on dilerem narkotyków) i trafia do rodziny właścicieli kliniki piękności. Serial oparty jest na polskim scenariuszu, a grają w nim m.in. Julia Rosnowska, Michał Lewandowski, Krystian Wieczorek i Marta Żmuda-Trzebiatowska. TVN promuje produkcję m.in. w radiu, ma billboardach i organizując konkurs na komiks (więcej na ten temat).


Widownia “Julii” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
02-01-2012 2 656 296 18,72% 19,93%
03-01-2012 2 163 811 15,48% 14,40%
04-01-2012 2 135 113 15,72% 17,44%
05-01-2012 2 165 233 16,10% 16,10%
06-01-2012 1 681 443 11,38% 10,80%
Średnia 2 153 242 15,39% 15,62%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 404 814 24,26% 16,78%
Polsat 2 727 566 19,44% 25,29%
TVN – Julia 2 153 242 15,39% 15,62%
TVP 2 1 934 059 13,78% 11,13%


Profil widowni “Julii"

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,85% 70
Kobiety 66,15% 127
Wiek  4-9 4,09% 69
 10-15 3,98% 59
16 - 19 2,43% 45
20 - 24 5,25% 68
25 - 29 7,04% 79
30 - 34 6,55% 79
35 - 39 4,92% 66
40 - 44 7,18% 111
45 - 49 4,57% 68
50 - 54 10,03% 125
55 - 59 10,66% 136
60 33,30% 161
Wlk. miasta Wieś 31,75% 81
< 50 tys. 27,49% 117
50-100 tys. 8,89% 107
100-200 tys. 10,59% 139
> 200 tys. 21,28% 100
Zawód Top management 8,00% 81
Pracownicy średniego szczebla 14,98% 96
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,72% 94
Emeryci 38,88% 154
Inni 20,42% 67
Wykształcenie Podstawowe 44,41% 110
Średnie 35,57% 110
Wyższe 11,95% 82
Inne 8,06% 64


 

  • Więcej informacji:
  • Julia

Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów ogląda serial “Julia” w TVN

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Czyli porażka...
0 0
odpowiedź
User
WSI
I dziwić się, że jest taki odbiór dla brukowej prasy, jeśli 2,2 mln osób ogląda takie infantylne badziewie. Porażka.
0 0
odpowiedź
User
M
następny chłam
0 0
odpowiedź