SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja PZL wygrywa

Rozstrzygnięty przetarg na wybór agencji kreatywnej dla soków, nektarów i napojów Hortex

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na wybór agencji kreatywnej dla soków, nektarów i napojów Hortex. W przetargu wzięły udział agencje : GPD, Just, J.Walter Thompson, Lowe GGK, McCann Erickson, PZL oraz V&P a w finale znalazły się PZL i McCann Erickson.

Według badań MEMRB udział Horteksu w rynku soków, nektarów i napojów (bez opakowań PET) zwiększył się do 15,1% (III-IV’04). Oznacza to wzrost o o 3,3 punktu procentowego w stosunku do początku ub.  roku, gdy udział był na poziomie 11,7% (I-II’03). W kolejnym roku obrotowym (VI’04-V’05) spółka chce zwiększyć swoje udziały o dalsze 2-3% dzięki poszerzaniu dystrybucji i agresywnym działaniom rynkowym, a także wprowadzaniu wielu nowych produktów, jak np. wprowadzone niedawno witaminizowane nektary w butelkach 0,9 l czy nowa linia napojów FRESZ z limetką. Wszystkie produkty Hortex tej kategorii zyskały także od grudnia ub. roku nową szatę graficzną.

Hortex zwiększa wydatki na promocję sprzedaży. Nakłady na media w tym roku zamkną się kwotą dwukrotnie większą w stosunku do roku poprzedniego. Na marketing firma wydaje około 9-10 proc. swoich przychodów. Ciągle też trwa ulepszanie dystrybucji i intensywne zabiegi, by na półkach sklepowych produkty Horteksu były coraz szerzej reprezentowane.

Wśród ok. 30 wprowadzonych od grudnia ub. roku nowości pod marką Hortex, większość nowych propozycji stanowią napoje owocowe Hortex w kartonach, część smaków jest także oferowana w butelkach 0,3 l. Szczególne miejsce w ofercie Horteksu mają napoje - serie Plus i Light.

Szczególnie wyraźnie sprzedaż rośnie od grudnia ub. roku, gdy firma wdrożyła nową strategię marketingową, zwiększyła asortyment soków, nektarów i napojów marki Hortex prawie o połowę, rozpoczęła intensywne działania reklamowe i promocje,

W ostatnim roku obrotowym (czerwiec 2002 r. – maj 2003 r.) Hortex zwiększył sprzedaż o ponad 10%, do prawie 360 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Agencja PZL wygrywa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl