SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska

Anna Lewandowska została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest Oshee Polska. Sportsmenka i trenerka wkrótce ma pojawić się w reklamach tej wody, będzie promować w nich zdrowy styl życia.

Jak podaje marketer, współpraca Anny Lewandowskiej z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny. Jej wizerunek znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - uzasadnia Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Kinga Pienińska to już kolejna marka, której twarzą została Anna Lewandowskiego. Żona Roberta Lewandowskiego jest już ambasadorką m.in. szamponów Head&Shoulders (Procter&Gamble) i Gillette Venus. Reklamowała też bank BZ WBK.

Przypomnijmy, że latem ub.r. nowym właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska została firma Oshee Polska, która odkupiła 100 proc. udziałów od wcześniejszego firmy GFT Goldfruct.

Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Goral
Gdzie ona się jeszcze nie wepchnie.... jest pani żałosna pani Lewandowska....
0 0
odpowiedź
User
Brusy
To wspaniała decyzja. Jest bardzo godna zaufania. Wypada znacznie lepiej niż Chodakowska ta z końską twarzą
0 0
odpowiedź
User
jolka
Zastanawiam się nad decyzjami firm, które chcą się reklamować dzięki tej pani. Dla kogo ta pani jest autorytetem (magnesem?) . Chyba już nawet nie dla Polski B, dla C, D i E??
0 0
odpowiedź