SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)

„Apap i wracasz na dobre tory” - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku przeciwbólowego Apap produkowanego przez USP Zdrowie. To pierwsze działania zrealizowane dla tej marki przez agencję Schulz brand friendly.

Nowa komunikacja podkreśla, że Apap nie tylko nie obciąża organizmu, ale i szybko zwalcza ból.

Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.

Scenariusz spotu telewizyjnego przygotowała agencja Schulz brand friendly, natomiast za produkcję odpowiada studio SELFISH3.

Działania reklamowe obejmują m.in. wybrane stacje telewizyjne oraz internet. Firma nie podaje, jak długo potrwa kampania.

Jest to pierwsza kampania Apapu przygotowana przez agencję Schulz brand friendly. Wcześniejsze działania realizowała m.in. agencja Leo Burnett Warszawa.

 

Dołącz do dyskusji: Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona D.
Hahahha no - gejzer kreatywnosci :)))
14 5
odpowiedź
User
KT
Generalnie po kiego grzyba on salutuje ? rozumiem, że jakiś popis dla dziecka. TYLKO,że w tradycji salutuje się do orzekła którego on nie ma na czapce
14 6
odpowiedź
User
Gość
A co to za pociąg Pendolino raczej nie i nic co w Polsce produkowane więc niech nie walą w huja że tak brzydko powiem bo to co nagrali to żenada z tym czymś jeżdżącym.
0 0
odpowiedź