SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

Wraz z początkiem kwietnia Lidl uruchomił aplikację zakupową Lidl Plus. W ciągu kilku pierwszych dni funkcjonowania pobrało ją ponad 548 tys. klientów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

W aplikacji Lidl Plus klient ma dostęp do aktualnej oferty sieci, rabatów, kuponów. Dzięki e-paragonom na bieżąco może sprawdzać, ile wydał na zakupy. Aplikacja daje możliwość zbierania i wglądu do paragonów. Paragon w aplikacji daje również użytkownikowi wydłużoną możliwość zwrotu zakupionego asortymentu Non-Food aż do 30 dni.

Aplikacja uczy się preferencji zakupowych klientów i bazując na nich, proponuje personalizowane oferty i rabaty. Lidl Plus jest zintegrowany ze sklepem internetowym Lidla, stanowi jednak oddzielne narzędzie.

Lidl Plus podbija rynek

Aplikację można bezpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store. W ciągu kilku pierwszych dni od uruchomienia, program zainstalowało na swoich urządzeniach mobilnych kilkaset tysięcy klientów.

- Ponad 250 tys. rejestracji w ciągu zaledwie 3 dni od pojawienia się aplikacji w Google Play oraz App Store to ogromny sukces. Liczba użytkowników wciąż się zwiększa – w chwili obecnej wynosi ponad 548 tys. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

- Blisko połowa użytkowników już korzystała z aplikacji. Co oznacza, że nie są to same pobrania lecz aktywne zaangażowanie z ich strony. Używają oni z aplikacji w sklepach Lidl, aktywując kupony rabatowe i korzystając z ofert Lidl Plus - dodaje Robaszkiewicz.

Jak pokazują dane niemal 80% z nich to użytkownicy Androida, a tylko nieco ponad 20% użytkownicy iOS.

W Polsce sieć Lidl ma ponad 630 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Aplikacja ma fajne rabaty, ALE... co z klientami, którzy nie mają smartfona i woleliby standardową plastikową kartę lub podawać numer telefonu? Liczba takich klientów idzie w miliony...
0 0
odpowiedź
User
Eee tam
Ptomocje na towaty ktorych czasto w sklepach nie ma albo sa od razu wykupione bo jest tylko kilka sztuk.
0 0
odpowiedź
User
ja2223
Aplikacja ma fajne rabaty, ALE... co z klientami, którzy nie mają smartfona i woleliby standardową plastikową kartę lub podawać numer telefonu? Liczba takich klientów idzie w miliony...


Aplikacja Lidla działa na kilka krajów Europy, m.in. również w Hiszpanii, Austrii i Danii. W Hiszpanii też działa to tylko w wersji elektronicznej. Poza tym szczerze mówiąc podawanie numeru telefonu za każdym razem przy kasie bardzo wydłuża proces kasowania. Można pomyśleć o możliwości dodania paragonu w domu :)
0 0
odpowiedź