SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aston Martin najbardziej 'cool'

Firma Aston Martin utrzymała trzeci rok z rzędu miano marki najbardziej 'cool' na rynku brytyjskim.

Czołową dwudziestkę rankingu 2008 CoolBrands zdominowały jednak marki z branży technologicznej.

Za Aston Martin znalazły się kolejno: iPhone, Apple, Bang & Olufsen, YouTube, Google, Nintendo, Agent Provocateur, Rolex, Tate Modern, Dom Perignon, Virgin Atlantic, Ferrari, Ducati, PlayStation 1, Sony Advertisement, Nike, Bose, Facebook oraz Lamborghini.

W przeprowadzanym co roku badaniu uczestniczą eksperci z branży oraz reprezentatywna grupa 2,5 tysiąca mieszkańców Wielkiej Brytanii.

Oprócz ogólnego rankingu, wyodrębnione zostały również takie kategorie jak "najbardziej cool publikacja medialna" i "najbardziej cool media online".

W pierwszej z nich zwyciężył magazyn Vogue przed Vanity Fair, Marvel Comics, The Guardian/The Observer, DC Comics, Creative Review, Dazed & Confused, GQ, The Independent/The Independent on Sunday oraz The Times/The Sunday Times.

Z kolei w drugiej triumfował serwis YouTube, wyprzedzając Google, Facebook, Wikipedię, Last FM, Flickr, Bebo, Holy Moly, Gaydar.co.uk oraz Urban Junkies.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Aston Martin najbardziej 'cool'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl