SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awanse w G+J Polska

Żukowska, Gładek, Karpiuk awansowały w strukturach wydawnictwa G+J Polska

W wydawnictwie G+J Polska doszło do kilku wewnętrznych awansów.

Na stanowisko brand managera miesięcznika Glamour (G+J Polska)wróciła Katarzyna Gładek, która przez ostatnie pół roku przebywała na urlopie macierzyńskim.

Wcześniej odpowiadała za marketing miesięczników Claudia i Rodzice również w wydawnictwie G+J. Katarzyna Gładek jest związana z G+J od początku 2003 roku.

Jednocześnie na stanowisko Group Brand Marketing Managera (Gala, Gala Plus,
Glamour) awansowała Agnieszka Żukowska. Odpowiadać będzie za strategie marketingową tygodnika Gala, dwumiesięcznika Gala Plus oraz miesięcznika Glamour.

Agnieszka  Żukowska d 2001 roku w G+J Polska pełniła funkcję Brand Mangera tygodnika Gala.

Na stanowiska Group Brand Marketing Managera w Wydawnictwie G+J awansowała również Iwona Karpiuk.

Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań marketingowych dla tytułów Claudia, Moje Mieszkanie, Rodzice,  Moje Gotowanie.

Iwona Karpiuk pracuje w G+J od 4 lat, dotychczas na stanowisku Szefa produktu ds. marketingu. W tym czasie zajmowała się marketingiem tytułów Moje Mieszkanie, Moje Gotowanie, Claudia, Focus. Jej największym sukcesem była realizacja imprez plenerowych "Wielkie Gotowanie" w latach 2002 i 2003  r. (akcja z największym garnkiem w Europie).

Imprezy te odwiedziło w sumie ponad milion osób. Pomysł został uhonorowany m.in. nagrodą specjalną MediaTrend za niekowencjonalne wykorzystanie mediów.

Iwona Karpiuk wcześniej pracowała na stanowisku accounta w agencjach reklamowych Amiratti Puris Lintas oraz Hager.

Dołącz do dyskusji: Awanse w G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl