SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Booksy łączy się z serwisem Lavito.pl, razem będą mieli 400 tys. użytkowników miesięcznie

Polski startup Booksy, który ułatwia klientom umawianie wizyt u fryzjera czy kosmetyczki, łączy się z Lavito.pl - platformą do umawiania wizyt w tej kategorii. Dzięki połączeniu konsumenci zyskają możliwość łatwej rezerwacji usług u największej liczby specjalistów w Polsce, a liczba użytkowników połączonych platform wyniesie ponad 400 tysięcy miesięcznie.

Od lewej: Przemysław Jurek, Marcin Niewitecki i Łukasz Szymak, fot.: Karol GiecewiczOd lewej: Przemysław Jurek, Marcin Niewitecki i Łukasz Szymak, fot.: Karol Giecewicz

Booksy to startup założony przez Stefana Batorego i Konrada Howarda – twórców iTaxi, popularnej w Polsce aplikacji do zamawiania taksówek. Stefan Batory ma na swoim koncie także wprowadzenie na NewConnect swojej spółki Eo Networks. Aplikacja Booksy służy do łatwego zamawiania przez użytkowników wizyt w zakładach usługowych, np. u fryzjera czy kosmetyczki.

Na początku lipca br. Booksy zakończyło kolejną rundę finansowania, w której pozyskało kwotę 49,3 mln zł. Serię prowadził brytyjski fundusz Piton Capital, uczestniczyli w niej także OpenOcean, Zach Coelius oraz Sebastian Kulczyk. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Stefan Batory zapowiadał wówczas, że część pozyskanych środków zostanie przeznaczona na umacnianie przez Booksy jego pozycji na rynku.

Teraz poinformowano, że Booksy połączył się z założonym w 2013 r. przez Marcina Niewiteckiego i Przemysława Jurka serwisem Lavito.pl, który jest na polskim rynku pionierem wśród platform ułatwiającym umawianie wizyt i korzystanie z rozmaitych usług. Startup pozyskał we wczesnej fazie rozwoju finansowanie min. od funduszy Protos VC, ENERN Investments oraz Miton. W ramach połączenia zespół Lavito.pl oraz jego założyciele dołączą do Booksy.

Finansowe szczegóły transakcji nie zostały ujawnione, jednak obaj partnerzy zaznaczają, że dzięki połączeniu obie platformy będą notowały miesięcznie ponad 400 tys. użytkowników, którzy dokonają z górą 600 tys. rezerwacji.

– Serwisy typu marketplace do osiągnięcia sukcesu potrzebują efektu skali. Żeby go uzyskać, muszą zapewnić partnerom dodatkowe funkcje ułatwiające prowadzenie biznesu. Aplikacja Booksy zapewnia najlepsze narzędzia do zarządzania salonem. Dołączając do Booksy możemy zapewnić naszym partnerom rozwiązanie na światowym poziomie - podkreśla w komunikacie Marcin Niewitecki, współzałożyciel Lavito.pl.

Dołącz do dyskusji: Booksy łączy się z serwisem Lavito.pl, razem będą mieli 400 tys. użytkowników miesięcznie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl