SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży niepasteryzowany wariantpiwa Bosman. Marka jest reklamowana na outdoorze i w punktachsprzedaży pod hasłem "Świeże, prosto z browaru".

Carlsberg Polska uzasadnia wprowadzenie na rynekniepasteryzowanego wariantu Bosmana zapotrzebowaniem wśródkonsumentów ceniących piwo warzone przy zastosowaniu tradycyjnychmetod. Nowa marka jest dostępna w półlitrowej butelce zezłoto-brązową etykietą podkreślającą świeżość, naturalność i wysokąjakość tego piwa. - Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowybrand, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałychwariantów naszej marki - uzasadnia Łukasz Kwiatkowski, brandmanager Bosmana.

bosman

Launchowi Bosmana Niepasteryzowanego towarzyszy kampaniareklamowa, która pod hasłem "Świeże, prosto z browaru" jestprowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży największych miastwojewództwa zachodniopomorskiego. Kreację kampanii i etykiet nowejmarki przygotowała agencja Red8 Communications.

Dołącz do dyskusji: Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl