SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gong, Publicis Worldwide, VMLY&R Poland i Change Serviceplan z nominacjami w Cannes Lions

Kampanie przygotowane przez polskie agencje trafiły na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions. Nominowane akcje zostały przygotowane przez agencje Change Serviceplan (Group One), Gong (Group One), Publicis Worldwide Polska i VMLY&R Poland.

Agencja Gong z kampanią "Sztuka kradzieży" realizowaną na zlecenie Netflixa ma trzy nominacje na Cannes Lions - w kategoriach Outdoor Lion: Media/Entertainment, Single - market Campaign i Cultural Insight.

 

Na shortliście kategorii Radio&Audio (Excellemce in Radio&Audio - Casting&Performance) znalazła się kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi. Za koncepcję kampanii, pomysł kreatywny i realizację odpowiedzialna była agencja Change Serviceplan.

VMLY&R Poland nominowana za "Pierwszą pomoc ludzkości"

Agencja VMLY&R Poland otrzymała cztery nominacje w kategorii Health&Wellness (Brand Education&Awareness) za projekt, który stworzyła we współpracy z bankiem BNP Paribas i Polskim Czerwonym Krzyżem - "Pierwsza pomoc ludzkości".

W jego ramach zorganizowano eksperyment społeczny - szkolenie pierwszej pomocy dla grupy 24 przypadkowych osób. Po części teoretycznej prowadzonej przez instruktorów PCK, uczestniczki i uczestnicy zostali zaproszeni do sali, w której czekały na nich zajęcia praktyczne na fantomach. Te z kolei odzwierciedlały wygląd trzech prawdziwych postaci: Grzegorza Sękowskiego, osoby w kryzysie bezdomności; Khedi Alievy, uchodźczyni z Czeczenii oraz Krzysztofa „Leona” Dziemaszkiewicza, genderqueer.

Nietypowy wygląd fantomów u jednych wywołał konsternację, u części strach, a u innych ciekawość. Ten dysonans poznawczy pozwolił każdemu zmierzyć się z własnymi przekonaniami, barierami czy stereotypami. Po wykonaniu serii ćwiczeń na manekinach symulujących osoby nieprzytomne, uczestniczki i uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej o pierwowzorach fantomów, na których wykonywali resuscytację i poznać ich przejmujące historie.

 

Na shortliście kategorii "Health&Wellness" znalazła się też kampania Publicis Worldwide Polska  "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowana dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

 

Cannes Lions Festiwal potrwa do 24 czerwca br.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Gong, Publicis Worldwide, VMLY&R Poland i Change Serviceplan z nominacjami w Cannes Lions

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Trzymamy kciuki za wszystkie!
odpowiedź