SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

167 stacji w Dniu Radia wyemituje Charytatywny Blok Reklamowy. To już czwarta edycja akcji

W Dniu Radia tj. w niedzielę, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany zostanie na antenach czterech na co dzień konkurujących ze sobą komercyjnych grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, tj. w paśmie porannym, pomiędzy godz. 10.00 a 11.00. Akcja obejmie łącznie 167 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Całkowity dochód z bloku reklamowego przeznaczony zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.

Oprócz charytatywnych reklam w niedzielę w różnych stacjach przez cały dzień nadawane będą specjalne konkursy i programy związane z radiem, zapraszani będą nietypowi goście. Na antenach wielu stacji będzie można także wygrać zestawy gadżetów od I Love Radio.

Emisja Charytatywnego Bloku Reklamowego związana jest z akcją „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy podkreślają inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: 167 stacji w Dniu Radia wyemituje Charytatywny Blok Reklamowy. To już czwarta edycja akcji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Toom
eska kraków wyłaczyła z anteny blok reklamowy i love radio w niedziele o 10.40 robiac cisze na antenie
0 0
odpowiedź