SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

Hasło "Dotknij Głębi Nawilżenia" promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena Hydro Boost (marka Johnson&Johnson). Kampanię przygotowała agencja Chromatique.

Kampania odwołuje się do edukacji i wiedzy, że bez względu na wiek nawilżenie jest podstawą pielęgnacji skóry. Reklama promuje nawadniające serum Hydro Boost oraz żel-krem Hydro Boost. Kampania zachęca do stosowania produktów razem, jako uzupełniających się.

Materiały kampanii publikowane są na YouTube, w mediach społecznościowych, w tym poprzez Pinterest, a także przy pomocy VOD i Programatic.

- To nasza kolejna współpraca z tą marką i jej właścicielem, firmą Johnson&Johnson – mówi – mówi Julian Pęksa, creative director Chromatique. Agencja przygotowała hasło, key visualne oraz spoty.

Dołącz do dyskusji: Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl