SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w październiku 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w październiku ur. wyniosła 73 704 egz. i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 67 614 egz. (spadek o 4,2 proc.). Na pozycji trzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż w porównaniu do października 2007 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 67 254 egz.

październik


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 73 704 87 068
Men's Health 67 614 70 596
Logo 67 254 68 666
Playboy 57 690 83 913


W październiku ur. prawie wszystkie tytuły zmniejszyły sprzedaż w stosunku do poprzedniego miesiąca.

2008


październik

wrzesień

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 73 704 109 736
Men's Health 67 614 68 918
Logo 67 254 73 465
Playboy 57 690 56 108


W październiku ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 36 982 egz., tracąc 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku .

październik


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 36 982 41 807
Manager Magazin 27 698 -
Businessman.pl 25 982 -

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował tylko "Businessman.pl".

2008


październik

wrzesień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 36 982 38 312
Manager Magazin 27 698 29 544
Businessman.pl 25 982 25 445

Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl