SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy świat Kodaka w agencji United PR

Nowy kontrakt na obsługę w zakresie public relations

Z początkiem sierpnia br. agencja United PR rozpoczęła współpracę z firmą Kodak Polska. Przedmiotem umowy są usługi public relations obejmujące promocję technologii i fotografii cyfrowej. W ramach relacji medialnych Agencja poprowadzi biuro prasowe firmy Kodak, którego zadaniem będzie edukacja i propagowanie wiedzy na temat aparatów cyfrowych oraz ich funkcjonalności. Niezależni eksperci szacują, że Polska jest jednym z krajów Europy, w którym fotografia cyfrowa ma szansę stać się bardzo popularna. Według analiz Instytutu Badań Rynku Elektronicznego, w 2003 r. sprzedaż aparatów cyfrowych w Polsce wzrośnie o 150 procent, co odpowiada sprzedaży około 175 tys. modeli. W ofercie firmy Kodak, poza szeroką gamą produktów do fotografii cyfrowej, których wyróżnikiem jest unikalny system EasyShare, znajdują się także filmy i tradycyjne aparaty fotograficzne, baterie, papier światłoczuły, fotograficzne odczynniki chemiczne. Odrębną część oferty stanowią minilaby, a także produkty związane z obrazowaniem medycznym oraz kinematografią. W Polsce działa też obecnie 380 laboratoriów fotograficznych pod szyldem Kodak Express.

Agencja działa od 1991 roku. Od października 1996 jest afiliantem międzynarodowej sieci Manning Selvage & Lee, a od grudnia 2000 należy do Związku Firm Public Relations, którego jest współzałożycielem. Firma świadczy pełen zakres usług PR w ramach zintegrowanej komunikacji firm i marek. Spektrum doświadczeń obejmuje pracę dla klientów reprezentujących zasadniczo wszystkie sektory gospodarki, jak np. FMCG, finanse, branża konsultingowa, IT, telekomunikacja, farmaceutyki, energetyka i motoryzacja. Doświadczenia Agencji dotyczą także marketingu politycznego oraz sektora usług publicznych. Obecnie klientami United PR są m.in.: Begimo S.A., Emerson Polska (dawniej Drescher Polska), Genesys Telecommunications Laboratories, Liebrecht&wooD, Procter&Gamble, Sodexho Polska, United Parcel Service. Firma zatrudnia 12 osób współpracując jednocześnie z zewnętrznymi konsultantami ds. komunikacji.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy świat Kodaka w agencji United PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl