SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Czaja w trzech rolach reklamuje Top Secret, Troll i Drywash

Rusza jesienno-zimowa kampania reklamowa odzieży Top Secret, Troll i Drywash. Akcję - opartą na zdjęciach modelki i tancerki Doroty Czai - przygotowała firma Redan wspólnie z agencją Trendmaker.

W kampanii odzieży Top Secret, Troll i Drywash Dorota Czaja zostaje pokazana jako zmysłowa, seksowna kobieta w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami. Takie przekazy oprócz promowania jesienno-zimowych kolekcji tych ubrań mają podkreślać ich komplementarność, czyli to że nadają się one dla tej samej osoby, lecz na różne okazje. Akcja jest skierowana do ludzi w wieku 24-35 lat, aktywnych, nowoczesnych i stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym.

>>> Dorota Czaja zmysłowo dla Top Secret, Troll i Drywash - fotoreportaż


Kampania obejmuje prasę (reklamy m.in. „Party”, „Avanti”, „Viva Moda”, „Glamour”, „Gali” i „Claudii”, katalogi z kuponami rabatowymi w październikowych wydaniach „Hot moda & shopping” i „Avanti”), internet (m.in. komunikacja na Facebooku: na stronach poszczególnych marek i fanpage’u Doroty Czai) oraz punkty sprzedaży (wielkoformatowe siatki i bannery w 17 centrach handlowych, w których znajdują się sklepy marek i salony multibrandowe). Działania będą prowadzone do końca października - i to właśnie w październiku będą intensywniejsze.


Strategią kampanii, organizacją sesji zdjęciowej na jej potrzeby oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu firmy Redan, do której należą marki Top Secret, Troll i Drywash. Natomiast za działania na Facebooku odpowiada agencja Trendmaker.


Dołącz do dyskusji: Dorota Czaja w trzech rolach reklamuje Top Secret, Troll i Drywash

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl