SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią

Druga edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria. Nadal jednak program daje MTV pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży i osiąga udział kilkanaście razy wyższy od średniej stacji.

uczestnicy „Warsaw Shore 2” uczestnicy „Warsaw Shore 2”

Premierowe odcinki “Warsaw Shore 2” oglądać można w MTV Polska w niedziele o godz. 23.00 począwszy od 20 kwietnia br.

Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 122 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,57 proc. udziału w grupie 4+ i 5,12 proc. w docelowej dla MTV grupie 13-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy miał tylko 69 tys. widzów, a trzeci już - 214 tys. Reality-show notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 20 kwietnia br. do 4 maja br. wynosił odpowiednio 0,13 proc. i 0,53 proc.

Widownia „Warsaw Shore” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

13-29

Data

AMR

SHR %

SHR %

20-04-2014

69 130

0,82%

2,24%

27-04-2014

88 906

1,18%

6,10%

04-05-2014

213 912

2,91%

8,10%

średnia

122 127

1,57%

5,12%


W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,34 proc. plasuje się Viva Polska, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: Eska TV (0,20 proc.) i 4fun.tv (0,16 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie 13-29.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

13-29

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska  - WS

122 127

1,57%

5,12%

Viva Polska

26 297

0,34%

1,03%

Eska TV

15 751

0,20%

0,92%

4fun.tv

12 708

0,16%

0,03%


Druga odsłona „Warsaw Shore” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż pierwsza odsłona produkcji. Trzy jej pierwsze odcinki, pokazane w listopadzie ub.r., gromadziły średnio 140 tys. widzów, co przełożyło się na 1,89 proc. udziału w grupie 4+.

„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. W drugiej edycji występuje siódemka osób znanych z pierwszej edycji oraz trzej zupełnie nowi bohaterowie.

Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska.

Dołącz do dyskusji: Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
Mtv kanał dla młodzieży? Chyba debili i mentalnych gimbusów.
0 0
odpowiedź
User
gość
Takie dna się zwykle szybko nudzą, bo ile razy można oglądać to samo?
0 0
odpowiedź
User
kamil
Warsaw Shore-gniot gniotów.
0 0
odpowiedź