SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dziedzictwo marki'

Pod takim hasłem rusza nowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego

Od 1 czerwca br. w sprzedaży detalicznej w całej Polsce będą dostępne wyjątkowe wielopaki piwa Żywiec. Do opakowania zbiorczego, w skład którego wchodzi 6 butelek o pojemności 500 ml, dodana zostanie wyjątkowa replika historycznej tablicy reklamowej browaru żywieckiego pochodząca z okresu międzywojennego. Każdy kto dokona zakupu wielopaku z edycji kolekcjonerskiej może stać się właścicielem jednej z 3 replik szyldu reklamowego,  który w latach 1924 - 1936 znajdował się przed wejściem do lokalu serwującego piwo Żywiec. Historyczne szyldy tzw. blachy reklamowe umieszczano też wewnątrz barów i lokali serwujących piwo
ze znanego browaru.

Wszystkie trzy repliki tablic reklamowych są pomniejszonymi, metalowymi odpowiednikami autentycznych reklam. Każda z nich została umieszczona w  stylowym tekturowym opakowaniu, na którym opisana została krótka historia reklamy browaru żywieckiego w okresie międzywojennym.

"Oferując naszym klientom repliki historycznych tablic reklamowych, chcemy  przekazać im fragment bogatej historii browaru żywieckiego, którego korzenie sięgają czasów średniowiecza. - mówi Remigiusz Rawa, marketing manager piwa Żywiec. Marka piwa Żywiec, powstała w 1856 roku, już w okresie międzywojennym była,
 rozpoznawana przez konsumentów dzięki doskonałej jakości i towarzyszącej jej reklamie. Poprzez promocję "Dziedzictwo marki" odwołujemy się bezpośrednio do realizowanej przez Grupę Żywiec strategii komunikacyjnej, podkreślającej tradycję i historyczną ciągłość marki." 

Promocyjne wielopaki z kolekcjonerskiej edycji dostępne będą w sieciach handlowych i w punktach sprzedaży handlu detalicznego. Repliki historycznych tablic reklamowych znajdą się zarówno w opakowaniach zbiorczych zawierających sześć butelek, jak i sześć puszek o pojemności 500 ml.

Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki" pozwoli również klientom na poznanie tradycji reklamowych marki. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu, umieszczonemu na etui,
w którym umieszczona będzie replika blachy reklamowej, dowiedzą się oni, jak wyglądała reklama marki Żywiec w okresie międzywojennym. Dla wielu na pewno zaskoczeniem będzie choćby informacja o pionierskich rozwiązaniach stosowanych w działaniach promocyjnych piwa Żywiec w tamtych latach m. in.: o neonowych tablicach reklamowych umieszczanych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokali.

Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki' uzyska wsparcie materiałami POS (Point of Sales), umieszczonymi w punktach sprzedaży, przygotowanymi przez agencję
MH-art.

"Dziedzictwo marki" to kolejne działanie z zakresu promocji sprzedaży piwa Żywiec wprowadzone w ostatnich miesiącach przez Grupę Żywiec. Od kwietnia br. klienci dokonujący zakupu na stacjach benzynowych, mogą zaopatrzyć się w wielopaki mieszczące 12 nowych większych butelek piwa Żywiec, o pojemności 650 ml.

Dołącz do dyskusji: 'Dziedzictwo marki'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl