SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzień Dobry w internecie

24 września br. ruszył nowy serwis internetowy gazety "Dzień Dobry"

Użytkownicy serwisu informacyjnego znajdą funkcjonalne menu z linkami do różnych działów: kultury (z najnowszymi produkcjami kinowymi, muzycznymi, wydawniczymi), rozrywki, kuchni, turystyki. Portal został także wyposażony w forum dyskusyjne, na którym będzie można podzielić się swoją opinią, skomentować zamieszczony artykuł redakcyjny, przesłać ulubiony przepis kulinarny, znalezioną w e-mailu ciekawostkę czy plotkę             o sławnych ludziach. Zainteresowani będą mogli spersonalizować swój telefon komórkowy, za pomocą bogatego contentu dostarczonego przez współpracującą z Wydawnictwem firmę Pixzell. Istotnym elementem kontaktu z internautami będą interakcje wykorzystujące narzędzia e-mail oraz sms.

Internauci będą mogli również pobrać wydanie papierowe gazety (zarówno poniedziałkowe jak i piątkowe). Stwarza to okazję do poznania pisma przez tych, którym gazeta Dzień Dobry nie była dotychczas znana, bądź ułatwić dostęp tym, którzy poprzez specyfikę selektywnej dystrybucji Spółki gazety nie otrzymują.
Wydzielona część korporacyjna serwisu stworzona została z myślą       o klientach i partnerach firmy. Można znaleźć tam szeroką ofertę usług reklamowych i dystrybucyjnych Spółki, pobrać najnowsze badania,  kalendarz wydawniczy, cenniki gazet oraz magazynów a także zapoznać się z historią tytułu Dzień Dobry.

Kampania promocyjna portalu przygotowana wewnętrznie przez dział marketingu obejmie:

4 tygodniową kampanię na łamach gazety "Dzień Dobry" w tym 2 wydania ogólnopolskie (24.09. i 8.10.) oraz portal Interia.pl.

- Wykorzystanie bardzo inwazyjnych nośników reklamy internetowej    w celach promocyjnych sprawdziliśmy w kampanii majowej, gdy wprowadzaliśmy wydanie poniedziałkowe gazety. Pomysł ten okazał się niezwykle efektywny. Postanowiliśmy wykorzystać go i tym razem. Cała promocja opiera się na konkursie, który ma za zadanie przyciągnąć uwagę i zainteresowanie czytelników i internautów - mówi Ewelina Bagińska, Marketing Manager DD Media.

Serwis przygotowała Super Media Interactive. Tym samym  witryna Spółki zostaje włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład grupy Super Media. Dzięki takiemu posunięciu, DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe Spółka stworzy również pakiet internet + gazeta oferując dotarcie do określonych grup docelowych  w odpowiednim czasie.

Dołącz do dyskusji: Dzień Dobry w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl