SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Edukator Stylu” promuje produkty Duka

Pod hasłem „Edukator Stylu” ruszyła kampania promocyjna akcesoriów kuchennych Duka. Akcję wspierają działania reklamowe w prasie, internecie i BTL-u.

W ramach kampanii promocyjnej Duka każdy do końca lutego przyszłego roku może zgłosić swoją kandydaturę na „edukatora stylu” – w sklepie z produktami tej marki lub serwisie internetowym www.duka.com/aplikacja. Osoby wyłonione spośród zgłoszeń otrzymają designerski prezent od firmy oraz 50-procentowy kupon rabatowy na zakupy w jej sklepach.

Duka - Edykator Stylu

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie (patronat magazynu „Dom & Wnętrze”), internecie (reklamy w serwisach Polki.pl, Wizaz.pl, na stronach Polskapresse oraz w witrynach z kategorii architektura, dom, rodzina, kobieta, lifestyle, informacje i media&PR w sieci TradeDoubler) oraz w formie działań BTL. Realizacją kampanii prasowej i BTL-owej zajmuje się agencja Public Bridge, a działania w internecie prowadzi TradeDoubler.

Dołącz do dyskusji: „Edukator Stylu” promuje produkty Duka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl