SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Familiada” zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Teleturniej „Familiada” w 2017 roku ogląda średnio 1,93 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji wzrosła o 110 tys. osób. TVP2 w czasie jej emisji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.

„Familiada”; fot. TVP„Familiada”; fot. TVP

Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia audycji w okresie od 1 stycznia do 5 listopada br. wyniosła 1,93 mln osób. Przełożyło się to na 20,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia audycji w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 110 tys. osób. W okresie od 1 stycznia do 6 listopada 2016 roku „Familiadę” śledziło średnio 1,82 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 19,02 proc., 9,31 proc. i 12,65 proc. udziału.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 26 lutego br., który obejrzało średnio 3,1 mln osób.

Dwójka w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który ma w tym paśmie 7,21 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP1 (5,61 proc.) oraz TVN (5,24 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypada najlepiej na tle swoich konkurentów.

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Jak już informowaliśmy pod koniec października br., Telewizja Polska podpisała z firmą Astro umowę dotyczącą realizacji kolejnych 90 odcinków „Familiady” w 2019 roku. Teraz producentem teleturnieju będzie TVP, a Astro będzie pełnić funkcję wykonawcy.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: „Familiada” zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dziaduś
Co tu dużo mówić. "Familiada" to już jest legendarny program i można go nie lubić, gadać, że są głupie pytania i żenujące żarty, ale ludzie go oglądają i oglądać będą. Co pokazują powyższe wyniki. 23 lata i ciągle takie zainteresowanie widzów. Każdy chyba zna słynną czołówkę i tablicę, które to są znakiem rozpoznawczym teleturnieju. Póki Pan Karol Strasburger będzie prowadził, uważam, że istnienie "Familiady" jest niezagrożone.
odpowiedź
User
dziaduś
Co tu dużo mówić. "Familiada" to już jest legendarny program i można go nie lubić, gadać, że są głupie pytania i żenujące żarty, ale ludzie go oglądają i oglądać będą. Co pokazują powyższe wyniki. 23 lata i ciągle takie zainteresowanie widzów. Każdy chyba zna słynną czołówkę i tablicę, które to są znakiem rozpoznawczym teleturnieju. Póki Pan Karol Strasburger będzie prowadził, uważam, że istnienie "Familiady" jest niezagrożone.
odpowiedź
User
hej
Karol Rules!!!
odpowiedź