SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Focus Media Group poprowadzi social media dla Mercedes-Benz Polska

W ramach wygranego przetargu agencja Focus Media Group rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz Polska w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

Agencja Focus Media Group odpowiada za komunikację wizerunkową i produktową marki Mercedes-Benz w mediach społecznościowych. Działania obejmują profile na Facebooku i YouTube oraz fanpage marki Smart na Facebooku.

Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę. Klienta pozyskano w wyniku wygranego przetargu.

Do grupy Focus Media należą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura i agencja eventowa Imagine Nation.

 

 

Dołącz do dyskusji: Focus Media Group poprowadzi social media dla Mercedes-Benz Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl