SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fokus TV najchętniej oglądany w listopadzie, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię

W listopadzie br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Discovery, a na przeciwnym biegunie znalazł się Animal Planet HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział kanału Fokus TV w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,90 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik tej stacji zwiększył się o 16,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Warto dodać, że stacja ta nadaje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Wiceliderem było Discovery Channel, które awansowało z miejsca trzeciego. Jego udział w rynku to 0,62 proc., po wzroście o 1,64 proc.

Na ostatnią lokatę podium spadła TVP Historia, która też jest obecna w DVB-T. Średni dobowy wynik tego kanału w zeszłym miesiącu wyniósł 0,52 proc., po spadku udziału w porównaniu do listopada ub.r. wynoszącym 16,13 proc.

Na 20. miejscu uplasował się nowy kanał satelitarny Polsat Doku, który ruszył 10 lutego br., a jego średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,04 proc. Na ramówkę stacji składają się głównie filmy i cykle dokumentalne.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Canal+ Discovery, którego wynik zwiększył się o połowę. Udział tej stacji w analizowanym miesiącu wzrósł do 0,03 proc. Awansowała ona z 20. na również 22. pozycję.

Z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się sklasyfikowana również na 22. pozycji stacja Animal Planet HD, której udział zmalał o połowę. Wynik tego kanału wyniósł 0,03 proc.

W grupie komercyjnej w listopadzie 2017 roku liderem też był Fokus TV. Jego średni dobowy udział w rynku telewizyjnym wyniósł tutaj 0,86 proc., po wzroście o 4,88 proc.

Drugi był kanał Discovery Channel, którego udział wyniósł 0,85 proc. (zwiększył się on o 1,19 proc.). Ostatnie miejsce podium przypadło TVP Historii (0,42 proc.; w dół o 17,65 proc.).

W tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mogły dwa kanały Canal+ Discovery i Polsat Viasat Nature, których średnie wyniki wzrosły o 33,33 proc. do 0,04 proc.

Na przeciwnym biegunie w tym ujęciu znalazło się CBS Reality - strata tej stacji wyniosła 62,50 proc. do 0,03 proc.

 

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Fokus TV najchętniej oglądany w listopadzie, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
jakim kurde cudem FOKUS jest przed TVP Historia? porównując budżety i archiwa ... i chciało by się powiedzieć doświadczenie i renomę ...
Nie dziwie się że ludzie później abonamentu płacić nie chcą, no bo i za co skoro prywatne media dają coś ciekawszego. cały czas się dziwie jak TVP oddaje rynek nie mogąc odnaleźć dla siebie niszy
odpowiedź
User
Panelista
0,9 procent to jest ile? Osiemnastu panelistów z dwóch tysięcy? Ale przecież tylko część ogląda telewizję, więc dziewięciu? Czyli jeden to 0,1 procent?
odpowiedź