SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalna dyrektorka ds. innowacji marketingowych odchodzi z TikToka

Jessica Wong, globalna dyrektor ds. innowacji marketingowych i rozwoju TikTok oraz szefowa marketingu kategorii i społeczności w Ameryce Północnej, opuszcza firmę.

Jessica Wong, która ostatnią funkcję w TikTok objęła w maju 2021 r., nadzorowała marketing kategorii i społeczności w zakresie rozrywki, muzyki, sportu i gier, rozwijała nietradycyjne inicjatywy marketingowe i prowadziła kampanie marketingowe marki z organizacjami i influencerami. 

Wong nie ujawnia dalszych planów zawodowych. Jednak w swoim wpisie na LinkedIn napisała, że ​​na nowym stanowisku „uwzględni wszystko, co dotyczy sztucznej inteligencji”.

„Moja praca w ByteDance rozpoczęła się w kluczowym momencie, tuż po przejęciu Flipagram & musical.ly” – dodała na LinkedIn. „Kiedy mnie zrekrutowali, TikTok w ogóle nie istniał”.

Wong dołączyła do TikTok jako dyrektor ds. marketingu i partnerstw strategicznych w maju 2018 r. Przed TikTokiem spędziła ponad dziesięć lat w Sony Pictures Entertainment, ostatnio pełniąc funkcję starszego menedżera ds. marketingu i promocji od lipca 2014 r. do kwietnia 2018 r.

Dołącz do dyskusji: Globalna dyrektorka ds. innowacji marketingowych odchodzi z TikToka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl