SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grayling Poland odpowiada za „Dobre opakowanie ma znaczenie” dla Tetra Pak

Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma Tetra Pak, producent opakowań kartonowych. Agencja odpowiada za kompleksową realizację na polskim rynku kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie”.

Agencja Grayling Poland przy obsłudze kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie” odpowiada za komunikację w kanałach internetowych, działania influencer marketingowe, media relations oraz organizację eventów.

Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego - za komunikację internetową odpowiada head of digital Anna Kuprian, a działania skierowane do mediów i interesariuszy koordynuje Sylwia Piekarska, account manager.

Kampania „Dobre opakowanie ma znaczenie” ma zwrócić uwagę, zarówno konsumentów, jak i producentów żywności, na kwestie związane z wyborem odpowiedniego opakowania i jednocześnie zachęcić ich do korzystania z wygodnych, przyjaznych dla zdrowia oraz środowiska opakowań kartonowych.

Działania Grayling Poland dla Tetra Pak obejmują rozbudowane aktywności internetowe, którym towarzyszą tradycyjne media relations, współpraca z influencerami oraz różnego rodzaju wydarzenia specjalne. Agencja odpowiada też za budowanie relacji Tetra Pak z kluczowymi partnerami biznesowymi i społecznymi.

Kampania edukacyjna „Dobre opakowanie ma znaczenie” to pierwsza tego rodzaju aktywność Tetra Pak na polskim rynku. Dotychczas firma nie prowadziła w Polsce działań wizerunkowych na tak szeroką skalę.

Dołącz do dyskusji: Grayling Poland odpowiada za „Dobre opakowanie ma znaczenie” dla Tetra Pak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl