SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas zamiast Euro RSCG. Begier, Koszyk, Olbrychowski i Nawrocka na nowych stanowiskach

Globalny holding marketingowy Havas zmienia nazwę należącej do niego sieci Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide. W polskich firmach tej sieci nowe stanowiska obejmują Małgorzata Begier, Marcin Koszyk, Michał Olbrychowski i Dominika Nawrocka.

Havas wyjaśnia, że rebranding Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej poszukują oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. Od teraz holding składać z 2 głównych marek: Havas Media skupiającej agencje mediowe na całym świecie oraz Havas Creative, w skład której wchodzić będą m.in. Havas Worldwide i Arnold Worldwide.

Na polskim rynku agencje należące do Havas Worldwide zmienią nazwy zgodnie z globalnymi standardami. Nowe nazwy spółek to: Havas Worldwide Warsaw (dawniej Euro RSCG Warsaw), Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D), Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) oraz Havas Worldwide Digital Warsaw (dawniej Euro RSCG Digital). Jednocześnie podjęto decyzję, że Euro RSCG Marketing House zyska nową identyfikację wizualną, która ma podkreślić jej profil jako agencji łączącej marketing z technologią. Firma zmienia też nazwę na Marketing House - part of Havas Worldwide.

>>> Kolendowski i Przewuska na czele Euro RSCG Poland odszedł Wojciech Borowski

- Nasze agencje specjalistyczne, Havas Engage Warsaw i Havas PR Warsaw, będą wyznaczać nowe kierunki w obszarach, w których od dawna są liderami, natomiast agencja Havas Worldwide Warsaw będzie ewoluować w kierunku agencji komunikacji zintegrowanej, poszerzając ofertę usług o kompetencje marketing services, public relations i digital - przekonuje Antoine Kolendowski (na zdjęciu z prawej), chief executive officer Havas Worldwide Warsaw. - Dążymy do tego, aby komunikacja digital i w mediach społecznościowych stała się nieodłącznym elementem codziennej pracy wszystkich agencji Havas Worldwide w Polsce. Dlatego zgodnie z globalnym kierunkiem marka Havas Worldwide Digital stanie się wspólną platformą dla działań prowadzonych w tym obszarze przez nas na rynku lokalnym - dodaje Katarzyna Przewuska, chief operating officer Havas Worldwide Warsaw. Trzecią osobą w zarządzie Havas Worldwide Warsaw, jako chief creative officer, jest Jacek Szulecki.

Jednocześnie Małgorzata Begier i Marcin Koszyk, dotychczas pełniący funkcje group account directorów w Euro RSCG 4D, awansują na stanowiska executive directorów w Havas Engage Warsaw. Natomiast Michał Olbrychowski i Dominika Nawrocka, dotychczas pracujący jako associate directorzy w Euro RSCG Sensors, obejmują funkcję executive directorów w Havas PR. Ponadto dział obsługi klienta agencji komunikacji zintegrowanej Havas Worldwide Warsaw będzie raportował bezpośrednio do zarządu Havas Worldwide w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Havas zamiast Euro RSCG. Begier, Koszyk, Olbrychowski i Nawrocka na nowych stanowiskach

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bartek
Dla mnie to mogą w ogóle zamknąć swój oddział w Polsce. Dziwna firma z jeszcze bardziej dziwną szefową HR, panią TM.
odpowiedź
User
oymoron
Super! Niezwykle kreatywne i oczekiwane przez kontrahentów. At last!
odpowiedź
User
Wera
Zachęcam do zajrzenia na to forum http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,7589 Sporo można się dowiedzieć o Euro RSCG, szczególnie od strony pracowników.
odpowiedź