SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel Paradise 2” oglądało 640 tys. widzów. Powstanie trzeci sezon

Drugi sezon „Hotel Paradise” w TVN7 oglądało średnio 637 tys. widzów, o 143 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother”. Wpływy z reklam wyniosły 21,26 mln zł. Trwają prace nad trzecim sezonem, który najprawdopodobniej będzie emitowany wiosną 2021 roku.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaKlaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 19 listopada 2020 roku wyniosła 637 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,42 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął finał (nadany 19 listopada). Śledziło go średnio 1 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Siódemka w tym paśmie emitowała drugi sezon „Big Brothera”, który oglądało 494 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 3,23 proc, 4,78 proc. i 3,73 proc. udziału. „Hotel Paradise 2” względem „Big Brothera” zyskał 143 tys. oglądających.

Z kolei średnia widownia pierwszej edycji „Hotelu Paradise”, wyemitowanej w okresie od 24 lutego do 12 marca 2020 roku wyniosła 704 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,50 proc. w 4+, 7,72 proc. w 16-49 i 6,15 proc. w 16-59.

Reality-show ma wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

Podczas nadawania „Hotelu Paradise 2” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,87 proc. udziału (stacja nadawała wtedy hitowe seriale „Święty” i „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a trzecie miejsce należało do TV Puls (3,69 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem. W grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Hotelu Paradise 2” wyniosły 21,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Pierwszy odcinek reality-show wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,30 mln osób, z czego 867 tys. w TVN i 433 tys. osób w Siódemce.

Zwycięzcami drugiej edycji „Hotelu Paradise” zostali Beata Postek i Artur Sargsyan.

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel Paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

TVN7 pracuje nad trzecim sezonem

Telewizyjna Siódemka pracuje nad trzecim sezonem „Hotelu Paradise”, który najprawdopodobniej będzie emitowany wiosną 2021 roku. Zdjęcia planowane są na zimę i będą realizowane w zupełnie innym miejscu, niż dotychczas. Castingi do programu zaczęły się miesiąc temu. Gospodynią reality-show pozostaje Klaudia El Dursi.

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise 2” oglądało 640 tys. widzów. Powstanie trzeci sezon

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bzdury
Co trzeba mieć w głowie, żeby to oglądać to nie wiem.
odpowiedź
User
Hanka
Symbol upadku wszystkiego: gustu, poziomu, telewizji.
odpowiedź
User
Iga
Oby Hotel Paradise 3 był tak samo dobry jak HP 1 i 2 bo one postanowiły wysoko poprzeczkę
odpowiedź