SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hugo Boss wybrał MPGI

Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie się obsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia od produkującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.

Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym polu MPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwis Brand Republic.

Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usług PHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie pod skrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą marki perfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.

W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładów reklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismach ilustrowanych o modzie.

km - źródło: Brand Republic
http://www.brandrepublic.com/News/837283/Hugo-Boss-awards-35m-global-media-account-MPGI/

Dołącz do dyskusji: Hugo Boss wybrał MPGI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl