SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA z uniwersalną reklamą na czas epidemii

W szczególnie trudnym dla hiszpańskiego społeczeństwa czasie, IKEA w swojej komunikacji marketingowej stawia na proste przesłanie.

Z powodu światowej pandemii koronawirusa SARS-COV-2 wiele milionów ludzi z dnia na dzień musiało poddać się kwarantannie. Władze wielu państw radzą obywatelom, by zostali w domach i do niezbędnego minimum ograniczyli wyjścia.

W tej trudniej sytuacji, dom stał się naszym najlepszym schronieniem, o czym przypomina na hiszpańskim rynku IKEA. Reklama została przygotowana w hiszpańskiej i angielskiej wersji językowej.

Spot "Tu casa tiene algo que decirte" ("Twój dom ma ci coś do powiedzenia")  pokazuje, jakie znaczenie ma w życiu człowieka dom i co naprawdę oznacza. Marka zachęca, by na czas epidemii pozostać w domu.

Kreację przygotowała agencja McCann z Madrytu.

Dołącz do dyskusji: IKEA z uniwersalną reklamą na czas epidemii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kz
Ikea zawsze umiała marketing :>
odpowiedź