SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania „English for beginners” Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017

Agencja Bardzo otrzymała nominację na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. Jej kampania dla Allegro powalczy w kategorii Lions Entertainment.

Na shortlistę Lions Entertainment trafiła bożonarodzeniowa kampania, którą agencja Bardzo zrealizowała dla serwisu Allegro pod hasłem „English for beginners”. W tej kategorii będzie konkurować ze 190 innymi projektami z całego świata.

Kampania Allegro „English for beginners” wystartowała 26 listopada 2016 roku. Opowiadała historię dziadka, który uczy się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać z wnuczką, która mieszka poza Polską w nadchodzące święta Bożego Narodzenia. Reklama ta była najbardziej poruszającą reklamą na YouTube w 2016 roku. Była też najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w ub.r. Uwagę na ten spot zwróciło wiele zagranicznych serwisów poświęconych reklamie.

W trwającym od soboty festiwalu reklamowym w Cannes wśród nagrodzonych dotychczas agencji z Polski znalazły się dwie agencje. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness  za projekt „Smart bell” dla Axa Polska. Z kolei Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Dołącz do dyskusji: Kampania „English for beginners” Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl