SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Eski

Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki EMA artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska.

Finałową Galę, którą pokaże telewizja Polsat poprzedza kampania wizerunkowa.

Reklamy prasowe zapowiadające tę największą obecnie w branży imprezę muzyczną publikowane są m.in. w miesięczniku „Glamour”, „Bravo”, „Bravo Girl”, tygodniku „Gala” i „Wprost” oraz w „Super Expressie”.

Spoty telewizyjne Eska Music Awards zostaną wyemitowane w Polsacie oraz muzycznej telewizji VIVA.

Na kilka dni przed Galą EMA 2005 na ulicach Warszawy i Łodzi pojawią się plakaty promujące to muzyczne wydarzenie.

Kreację kampanii przygotował dział promocji sieci Radia Eska.

Za realizację spotów telewizyjnych, animację i grafikę komputerową odpowiada łódzkie studio Gardia.

Dołącz do dyskusji: Kampania Eski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl