SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)

Ruszyła urodzinowa kampania wizerunkowa 'Gazety Wyborczej', którakończy w tym roku 20 lat.

Do 8 maja w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych(TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanały tematyczne) emitowane będą spoty"Gazety Wyborczej". Spoty zostały nakręcone w konwencji PolskiejKroniki Filmowej - mają po 30 i 15 sekund. W sondzie ulicznejrespondenci przewidują, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat.Wyreżyserował je Paweł Łoźiński.




Reklamy "Gazety Wyborczej" pojawią się również na nośnikachoutdoorowych AMS w całej Polsce i w serwisie Wyborcza.pl.

Kreację kampanii stworzyła agencja Jasieński & StadnickiAdvertising, spoty wyprodukowało studio CutCut, za zakup mediówodpowiedzialny był dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl