SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: TVN Turbo liderem, Domo.tv o 600 proc. od góry

W październiku br. stacja TVN Turbo utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych, na drugie miejsce kosztem TVN Style awansował zaś kanał TLC. Największy, 680-proc. wzrost oglądalności, zanotowało Domo.tv.

Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł o 16,3 proc. do 0,45 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 143,7 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycje z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział spadł o 8,6 proc. do 0,33 proc.

Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN mogą się pochwalić zajmujące kolejne dwa miejsca stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Play poszedł do góry o 42,5 proc., co dało tej stacji 0,30 proc. udziału, a Polsat Cafe zanotował wzrost o 34,9 proc. do 0,26 proc.

Największy wzrost w październiku br. ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona prawie ośmiokrotnie swój wynik i jej udział wyniósł 0,08 proc. Natomiast największy spadek, wynoszący 33,3 proc., zanotował ostatni w rankingu kanał Fashion, który miał udział na poziomie 0,01 proc.

październik wszyscyl 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 23 502 0,386 27 058 0,449
TLC 10 177 0,167 24 491 0,407
TVN Style 22 079 0,362 19 904 0,331
Polsat Play 12 911 0,212 18 165 0,302
Polsat Cafe 11 878 0,195 15 831 0,263
kuchnia.tv 2 918 0,048 5 446 0,090
ITV 4 559 0,075 5 240 0,087
Domo 606 0,010 4 674 0,078
Club TV  5 028 0,082 3 792 0,063
BBC Lifestyle 2 354 0,039 2 249 0,037
Wedding TV 734 0,012 1 829 0,030
Fashion 724 0,012 468 0,008


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,72 proc. udziału, wzrost o 13,2 proc.), przed TLC (0,58 proc. udziału, wzrost o 175,8 proc.) i TVN Style (0,44 proc., spadek o 15,5 proc.).

Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+600 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-31,3 proc.). 

październik wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 851 0,637 18 209 0,721
TLC 5 578 0,211 14 702 0,582
TVN Style 13 667 0,516 10 995 0,436
Polsat Play 6 687 0,253 9 180 0,364
Polsat Cafe 6 624 0,250 8 456 0,335
ITV 3 164 0,120 3 587 0,142
kuchnia.tv 1 433 0,054 2 941 0,117
Domo 355 0,013 2 309 0,091
Club TV  2 857 0,108 1 927 0,076
Wedding TV 514 0,019 1 190 0,047
BBC Lifestyle 1 503 0,057 1 157 0,046
Fashion 433 0,016 269 0,011


Połowę z dziesięciu najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych w październiku br. nadała stacja TVN Turbo. Najwięcej widzów miał serial dokumentalny “Parszywa dwudziestka”, który śledziło 183 tys. osób, co dało stacji 1,64 proc. udziału w rynku. 

Raport top programów
wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 182 668 1,64
NIE MOW PANNIE MLODEJ /PROG.DOK.POL./ TLC 145 737 1,08
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ TVN Turbo 144 484 0,97
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ TLC 139 559 1,09
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ TVN Turbo 133 843 1,37
ALEJA SLAW /PROG.ROZR.POL./ Polsat Cafe 133 235 0,93
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 133 208 1,42
WYDAJE CI SIE ZE UMIESZ JEZDZIC? /MAG.MOTO.POL./ TVN Turbo 133 207 0,92
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ TLC 132 115 1,59
POLAM WEDKE Z ROBSONEM GREENEM /MAG.WEDK.W.BRYT./ TVN Turbo 126 066 1,66

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Turbo liderem, Domo.tv o 600 proc. od góry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FunitePL
to chyba tylko sami faceci ogladaja :)
0 0
odpowiedź