SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kocham Cię Polsko” liderem w piątkowy wieczór

Show “Kocham Cię Polsko” w sezonie wiosennym oglądało więcej widzów niż rok wcześniej. Widowisko dało też Dwójce pozycję lidera rynku i przyniosło ponad 8 mln zł z reklam. Kolejna edycja planowana jest jesienią.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że piątą edycję „Kocham Cię Polsko!” śledziło w Dwójce 3,19 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania show wyniósł w grupie 4+ 23,02 proc., a w 16-49 – 17,65 proc. Wiosną 2010 roku program śledziło mniej widzów - 3,04 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 22,21 proc. i 18,20 proc.

W czasie emisji widowiska (piątki o 21.10) Dwójka była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 15 proc. zajęła telewizja TVN, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej znalazły się: TVP 1 (13,32 proc.; filmy) i Polsat (12,91 proc.; filmy). W grupie widzów w wieku 16-49 TVP 2 była jednak druga za TVN.

Przychody reklamowe z piątej edycji show wyniosły 8,2 mln zł, o 0,5 mln zł mniej niż przyniosła trzecia seria (dane cennikowe netto, bez rabatów). „Kocham Cię Polsko!” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Kolejna edycja programu ma znaleźć się w ramówce TVP 2 jesienią br. Nie obejdzie się w niej bez zmian. - Pojawią się nowe konkurencje m.in Sami swoi, Prawda czy fałsz i Tele Wiadomości. W tej ostatniej każda z drużyn dostanie do przeczytania zabawny tekst dotyczący Polski ,a zawodnicy będą wcielać się w dziennikarzy prowadzących programy informacyjne - mówi nam Piotr Ostrach, odpowiedzialny za PR w Rochstarze, który zajmuje się produkcją show.


Widownia “Kocham Cię Polsko!” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-03-2011 3 512 400 24,64% 17,75%
11-03-2011 2 880 334 19,75% 13,22%
18-03-2011 2 996 689 21,32% 15,19%
25-03-2011 3 238 049 23,48% 17,96%
01-04-2011 3 403 890 23,46% 17,94%
08-04-2011 3 865 705 27,46% 23,50%
15-04-2011 3 274 313 22,87% 16,55%
29-04-2011 3 015 030 21,87% 16,26%
06-05-2011 3 584 916 25,91% 21,84%
13-05-2011 2 937 960 21,59% 15,76%
20-05-2011 3 201 348 24,49% 19,19%
27-05-2011 2 829 172 20,91% 15,78%
03-06-2011 2 719 112 21,45% 18,80%
Średnia 3 189 336 23,02% 17,65%


Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 3 189 336 23,02% 17,65%
TVN 2 078 255 15,00% 19,86%
TVP 1 1 845 745 13,32% 13,87%
Polsat 1 788 698 12,91% 15,57%


Profil widowni programu

Profil TVP2 AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 69 33,34%
Kobiety 129 66,66%
Wiek  4-9 25 1,46%
 10-15 43 2,89%
16 - 19 48 2,68%
20 - 24 35 2,73%
25 - 29 60 5,36%
30 - 34 61 5,07%
35 - 39 78 5,73%
40 - 44 77 4,95%
45 - 49 105 7,19%
50 - 54 130 10,48%
55 - 59 151 11,68%
60+ 197 39,77%
Wlk. miasta Wieś 109 42,60%
< 50 tys. 103 24,77%
50-100 tys. 101 8,64%
100-200 tys. 87 7,00%
> 200 tys. 84 16,98%
Zawód Top management 80 6,94%
Pracownicy średniego szczebla 76 11,37%
Pracownicy fizyczni i rolnicy 93 18,54%
Emeryci 184 47,32%
Inni 52 15,83%
Wykształcenie Podstawowe 123 55,42%
Średnie 96 28,40%
Wyższe 94 11,83%
Inne 34 4,35%


 

Dołącz do dyskusji: “Kocham Cię Polsko” liderem w piątkowy wieczór

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bankrut
tego programu tzn kocham cie polsko nie oglądam jest koszmarnie nudny wole w tym czasie oglądać nawet kanał tele5 lub polona 1
0 0
odpowiedź
User
asdf
jak można coś takiego oglądac? wytlumaczcie mi to
0 0
odpowiedź
User
ewa
no to niech ktoś popróbuje oglądać postaw na milion czy postaw na tysiąc złotych, bo o takie sumy się tam gra, to to jest dopiero syf. Kocham cię polsko robi gość, który ma pojęcie o robieniu telewizji jednak. Oczywiście format to format. Wyżej nerek nie podskoczy ogłupiacz dla ludożerki
0 0
odpowiedź