SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

Maspex ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej promującej makarony jajeczne Lubella. Produkty promowane są m.in. spotami i utworem "Koko Jambo" w wykonaniu zespołu Jarzębina.

Lubella przypomina, że w makaronach 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Kampanijne spoty, a wśród nich uwielbiany przez internautów hit “Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina emitowane są m.in. na YouTube.

Natomiast reklama będzie emitowana w wybranych stacjach tv i serwisach VOD. Całą kampanię wzmocni 600 lokalnych nośników reklamy zewnętrznej.

Wszystkie działania kampanijne potrwają do końca kwietnia.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Feeders, za spot tv- Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. w reklamach Lubelli występował Dariusz Szpakowski.

 

 

Dołącz do dyskusji: "Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
A powiedzą w reklamie że waga opakowań jest teraz mniejsza?
odpowiedź
User
mike
UWAGA! OSTRZEŻENIE! Opakowania Lubelli zamiast standardowych 500 g (0,5 kg) zawierają 400 g (0,4 kg). Kupujcie inne makarony które mają prawidłową wagę.
odpowiedź
User
X5
Ta fraza " kur z wybiegu" jakoś dziwnie się zlewa... hmmm.
odpowiedź